czwartek, 16 kwietnia 2015

Casual clothes

        Dzisiejszy dzień jest taki nijaki. Tylko Nina dziś śmiała się w głos. A mi jedyne co się miłego wydarzyło to znalezione precle, bo w Lidlu trwa niemiecki tydzień. Od kogoś dostałam 'snapa' z taką wiadomością, tak pewnie bym nie wiedziała- dziękuję :)  W sumie wyszłam dziś tylko na chwilę. Na zdjęciach mam koszulę z H&M bardzo wygodną i lekką na wiosenny dzień. Spodnie takie jak przeważnie- z obniżonym krokiem. Czuję się w nich najbardziej komfortowo nie potrafię wyjaśnić dlaczego.
      Dołączam zdjęcia i idę się relaksować. Mała śpi, tatko pojechał w Polskę, a ja zajadam się preclami i sushi popijając colą, korzystając ze świętego spokoju. W sumie dziwna mieszanka ;) Dobranoc!












Kurtka @
Buty Jordan
Torebka Cropp
Koszula H&M
Spodnie Invictus

6 komentarzy:

  1. Super spodnie �� ile masz wzrostu kochana? Jesteś tak filigranowa i dlatego pytam bo ja mam malutko a też podobają mi się spodnie w tym stylu tylko nie wiem czy nie będę w nich jeszcze niższa :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spodnie �� ile masz wzrostu kochana? Jesteś tak filigranowa i dlatego pytam bo ja mam malutko a też podobają mi się spodnie w tym stylu tylko nie wiem czy nie będę w nich jeszcze niższa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Ja mam 165 cm. Nie jestem zbyt wysoka i w sumie nie czuje sie nizsza przez spodnie. Hmm to chyba kwestia przyzwyczajeni. Najwazniejsze, zeby samej czuc sie dobrze w tym co masz na sobie:)

      Usuń
    2. Dziekuje :) Ja mam 165 cm. Nie jestem zbyt wysoka i w sumie nie czuje sie nizsza przez spodnie. Hmm to chyba kwestia przyzwyczajeni. Najwazniejsze, zeby samej czuc sie dobrze w tym co masz na sobie:)

      Usuń