wtorek, 21 kwietnia 2015

Go for a walk with Nina & Endorfina

       Wczorajszy dzień spędziłam dość aktywnie. Na takie dni wybieram wygodny strój. Przy małej najlepiej mi w bluzie i tym razem wybrałam rurki. Adidasy są moim ulubionym obuwiem. Od czasu ciąży zupełnie odzwyczaiłam się od obcasów. Czasami troszkę za nimi tęsknię.
        Założyłam bluzę firmy Endorfina. Kupiłam ją będąc w ciąży, gdy teraz chciałam ją założyć okazała się za duża. Była to dłuższa bluza, długością za pupę. Zdecydowałam się ją skrócić i wyszło chyba całkiem fajnie? Ja czuję się zdecydowanie lepiej. Spodnie mam z Tally Weijl. Dość często je tam kupuję. Jest to jeden z moich ulubionych sklepów, gdzie znajdę jeansy małego rozmiaru (rozm. 32 lub 34). Kilka osób pytało mnie o model butów: Adidas Zx Flux 2.0 W B34919
      Dziś dzielę się z Wami zdjęciami ze spaceru, a jutro dodam post dotyczący pierwszego miesiąca życia z Ninką. Jako "rodzice samouki" popełnialiśmy kilka dziwacznych błędów. Zapraszam do komentowania i zostawiania przy okazji adresów swoich blogów (chętnie pozaglądam na inne blogi o podobnej tematyce). Dopiero się uczę, jestem ciekawa Waszych opinii. Zachęcam także do obserwacji ( klik po prawej ), będę starała się zawsze czymś Was zaciekawić. Mimo wszystko dziękuję za tak liczne odwiedziny w takim krótkim czasie- nie spodziewałam się. Aa! Wpadnijcie też na mój instagram obserwuj :) Miłego wieczoru!











                                         

                      (blouse- Endorfina Wear; pants- Tally Weijl; sneakers- Adidas)

7 komentarzy:

  1. Instagram obserwowany już dawno :D
    Do zobaczenia gdzieś, kiedyś na spacerku po Szczecinie :)
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Do zobaczenia:) zapraszam rowniez do obserwacji bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne zdjęcia. Świetne buty ;)

    Pozdrawiam cieplutko
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam!
    http://autographsandthoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń