wtorek, 14 kwietnia 2015

Spring passes with Diamante wear

     W sobotę pogoda była przecudna. Wyciągnęłam tatusia na mały spacer z malutką. Uwielbiam patrzeć na ludzi w słońcu. Są jacyś szczęśliwsi. A zakochane pary to mój ulubiony widok. Nawet Szczecin w słońcu jest piękniejszy. Bardzo ciężko było mi polubić to miasto po dłuższym mieszkaniu we Wrocławiu. Wprowadziłam się tu latem, ale będąc w ciąży niekoniecznie chciało mi się spacerować. Dopiero uczę się tego miasta, przyzwyczajam się i dostrzegam piękno i urok :) Ahhh no i szczecińskie paszteciki- PYCHOTA! :) W życiu nie jadłam czegoś takiego. Fajnie jest odkrywać nowe smaki. Wydawałoby się, że człowiek próbował wszystkiego, a tu figa z makiem :)
    Na spacer ubrałam się w kilka rzeczy od Diamante wear (sklep Diamante). Bardzo lubię tę markę. Jestem wierną fanką :) Mam sporą kolekcję, którą pewnie zamieszczę u siebie na blogu. Wrzucam kilka fotek i lecę na zakupy :)










Buza Bitchie Bitch Diamante wear kup tutaj
Bluza krótka Diamante Cropped Hoodie kup tutaj
Koszulka Champagne Dreams Diamante wear kup tutaj
Torebka DeeZee.pl 
Buty Nike Air Max
Spodnie Genetic Apparel
Kurtka Sinsay





2 komentarze: