poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Stylizacja paznokci Szczecin

    Od kilku miesięcy chodzę do salonu stylizacji paznokci w Szczecinie na zdobienie paznokci. Za pierwszym razem zdecydowałam się na pastelowe barwy z ozdobnymi babeczkami, rysowanymi ręcznie. Pani dała mi kilka pomysłów do wyboru, bo ja własnego nie miałam. Wyszły tak:







 Wszystko było w porządku, sama byłam zachwycona zdolnościami Pań. Kolejny raz poszłam, aż po pięciu tygodniach. Wtedy moje paznokcie wyglądały tak:


        Odrost na pół kilometra. Pojechałam tam z pomysłem. Wymyśliłam, że chciałabym owoce z oczami i buziami, żeby były takie wesołe- wiosenne. Mała została pod opieką taty i pojechałam tam, opóźnienie było ponad 40 minut. Kiedy usiadłam na fotel powiedziałam o swoim pomyśle, jednak ze względu na opóźniony czas Pani nie miała dla mnie zbyt dużo czasu, więc wymyśliła jakiś tam swój wzór. Dałam się namówić nawet na cyrkonie choć ich nienawidzę. Efekt końcowy wyszedł tak:

                                                       



W sumie ładne, ale ciągle czułam, że do mnie nie pasują. Sumując- czułam się z nimi źle.
         W kolejnym miesiącu wymyśliłam, że chciałabym mieć wzór bandany, a na kciukach panią z bandaną na twarzy. Czekałam z niecierpliwością na termin. Gdy nadszedł dzień wizyty w salonie tym razem bez opóźnienia. Jednak czas jaki miałam zarezerwowany na siebie był zbyt krótki, bo za godzinę przychodziła kolejna Pani. Już od samego początku siedziałam więc wściekła. Mówię o swoim pomyśle. Pani na słowo bandana zdziwiła się jakby nie wiedziała co to. Pominęła zupełnie temat. i zaproponowała mi taki rażący różowy i żółty w ombre a na tym "skorupa żółwia". Nie miałam dnia, żeby dyskutować. Nie wiem czemu w zasadzie przecież sporo za to płacę. I tak oto z pomysłu bandany wyszłam ze słodkimi paznokciami w których też nie czuję się świetnie. Pomysł niby spoko. Taka ciekawostka. Podoba mi się bardzo, ale nie dla mnie. Koniec końców z rażącego wyszedł kolor jakiś "mleczny". Oto efekt:



       Wróciłam do domu ze łzami w oczach i doszłam do wniosku, że za pieniądze, które wydaje tam co miesiąc kupię sobie sprzęt i będę sobie robiła sama wzorki takie jakie będę chciała. Przecież w końcu się nauczę rysować. Jak nie za pierwszym to za dziesiątym razem! Pewnie się podzielę efektami pracy.
    Co do salonu, to polecam wszystkim kto lubi takiego typu wzory. Przede wszystkim jestem pod wrażeniem ręcznie malowanych rysunków. To na prawde talent.










15 komentarzy:

  1. Mimo że nie w Twoim stylu, z innej perspektywy są przecudowne ! Czekam z niecierpliwością na efekty i zdjęcia, Twojej twórczości !

    Zapraszam Cię do mnie !! http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa piekne to prawda. Moze kiedys dojde to takiej perfekcji :)

      Usuń
  2. Ale śliczne <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardzo się podobają, ale to Ty powinnaś być najbardziej zadowolona bo przecież to Twoje dłonie. Ja też myślałam o zafundowaniu sobie takiej przyjemności ale na razie dopóki maleństwo nie przyjdzie na świat i przez pierwszy okres jej życia paznokcie raczej spiłuję, zresztą w okolicy w której mieszkam niestety nie ma żadnej interesującej kosmetyczki. Zawsze podziwiałam te kobiety jak precyzyjnie malują i wymyślają te wzory na paznokciach. Dobry pomysł z kupieniem własnego sprzętu, koniecznie pochwal się efektami ;) pozdrawiam ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwalę, jeśli będzie czym hehe pozdrawiam i zdrówka życzę :)

      Usuń
  4. Jejku paznokcie są cudowne. Należę do tych osób, które zawsze mają je niepomalowane. Dzięki Tobie chyba wreszcie o nie zadbam. :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne i pomysłowe połączenia- to są właśnie wesołe i zadbane paznokcie! :) A bierzesz też już udział w akcji fundacji DKMS z malowaniem wzorku & na paznokciach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nie biorę niestety udziału, bo nie słyszałam o takiej akcji, ale teraz na pewno się z nią zapoznam. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję :) nie biorę niestety udziału, bo nie słyszałam o takiej akcji, ale teraz na pewno się z nią zapoznam. Pozdrawiam

      Usuń
    3. koniecznie przejrzyj sobie stronkę wzordonasladowania.pl- tam znajdziesz wszystkie informacje :) Warto się zaangażować, bo to prospołeczna akcja, a niewiele od nas wymaga ;)

      Usuń
  6. Co to za salon,ponieważ wzorki są przecudne ?

    OdpowiedzUsuń