piątek, 1 maja 2015

I'm a fu*kin lady!

         Na początku chcę podziękować za tak dużą liczbę wyświetleń mojego bloga. Nie spodziewałam się, aż tylu odwiedzin! To przemiłe! Cudne uczucie robić coś co sprawia mi przyjemność, a przy tym coś co interesuje innych. Ileż to motywacji! O jej! Założyłam stronę na Facebooku, żebyśmy mogli mieć lepszy kontakt. Zachęcam do polubienia KLIK-Polub! A wszystkich którzy tu zaglądają zachęcam do obserwacji bloga po prawej stronie- kliknij i obserwuj :) To podwójnie miło, kiedy nie sama liczba odwiedzin się zwiększa, a też czytelników. Będę chciała zorganizować swój pierwszy w życiu konkurs, a do tego potrzebuję Was wiecej Kochani :)
      Dobra już przestaję się jarać i skupię sie się na dzisiejszej stylizacji. Wybrałam jedne z moich ulubionych spodni do nich longsleeve 'Iamafcknlady' Diamante (kup longsleeve), tę narzutkę dostałam od mamy, a nerka jest także od Diamante (kup nerkę). Wiosną i latem zazwyczaj noszę nerki, są najwygodniejsze. Lubię te z Diamante ze względu na małą klamrę od zapięcia. W zasadzie oprócz telefonu, portfela i kluczy nic wiecej się nie zmieści. Dla mnie to w sam raz, przecież mam sto innych rzeczy w torbie córki, którą i tak muszę mieć zawsze przy sobie:) Co do butów to wybrałam Jordany. Zastanawiałam się nad zakupem, bo bałam się, że będą obcierać kostkę tak jak mój ostatni model, ale się myliłam- są przewygodne. Dołączam kilka zdjęć ze spaceru z psem. Miłego dnia!

















Nerka Diamante wear
Buty Jordan 
Longsleeve Diamante wear


Mój instagram: Obserwuj :)




6 komentarzy:

  1. Ale świetne spodnie! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje, że blog się rozwija ;) oby więcej czytelników i wyświetleń. Stylizacja rewelacyjna, wyglądasz świetnie, zazdroszczę figury ;)
    https://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń