środa, 13 maja 2015

Luźny styl dla mamy?!

     Dziś chcę zaprezentować kilka zdjęć z wyjścia na spacer z przyjaciółką. Wybrałam bluzę ze sklepu Therapia wear. Na początku wydawało mi się, że ten materiał może być za ciepły i nie będzie nadawał się na cieplejsze dni. Myliłam się. Dzisiaj było 26 stopni i lekki wiatr, który czułam, że przewiewa mi bluzę. Ale nie to mnie urzekło. Najbardziej podoba mi się wzór. Uwielbiam wszystko co kolorowe. Bluza chyba już więcej kolorów nie mogła mieć. Spodnie wybrałam delikatne, ze względu na kolorową górę. Co za dużo to nie zdrowo. Dziś po raz pierwszy miałam na sobie czapkę! Nawet dobrze się czułam, tak trochę młodziej. Jeśli chodzi o buty wybrałam dziś swoje ulubione Air Force 1. Białe buty według mnie pasują do wszystkiego. Do całości zamiast torebki wybrałam nerkę, którą już wcześniej prezentowałam.
     Czasem się zastanawiam czy nie mam za dużo lat na taki styl...pewnie, że NIE! Jeśli tylko okoliczności pozwalają ubierajmy to co chcemy :)
    Poniżej zdjęcia, miłego wieczoru!












































Bluza Therapia Wear
Spodnie Tally Weijl
Snapback Stussy
Buty Nike Air Force 1
Nerka Diamante Wear


Snapchat isabelljot

6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz super ;) taki styl jak najbardziej pasuje do takiej mamy jak Ty ;) bardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia, zawsze taka uśmiechnięta ;) już nie mogę doczekać się kolejnego postu
    http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle super styl i super zdjęcia :) najlepiej gdy sie usmiechasz :) widac jak szczesliwa jestes osoba ale i tak zycze Tobie , Nince i Damianowi.. och i oczywiście Ninji wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, ahh tak Ninja też jest ważna :)

    OdpowiedzUsuń