środa, 3 czerwca 2015

Mama w spódnicy?!

   Dzisiaj chcę zaprezentować bardzo wygodne połączenie spodnicy i adidasów. Bardzo często noszę tę spódnicę kiedy wychodzę z małą na spacer lub zakupy. Mam na sobie taką którą można połączyć z ubraniami sportowymi jak i eleganckimi. Ja wybrałam oczywiście wersję sportową. Jak nie miałam córki myślałam, że niewykonalne jest wyjście z dzieckiem w spódnicy. Jak najbardziej można, ale musi być przynajmniej za kolana, żeby nie świecić pupą
przy każdym "dziwnym" ruchu przy dziecku (mam na myśli schylanie się i różne inne wygibasy jakie mama musi potrafić przy dzieciach). Uważam, że niesmaczne jest ogladanie przez osoby trzecie krocza, czy "pękniętych" pleców :) Mając dzieci trzeba się ubierać wygodnie i być gotowym na wszystko!
   T-shirt z napisem odzwierciedlającym motto mojego życia oczywiście dopóki nie pojawiła się Ninka. Teraz powinno być napisane AVE NINA. Lubię t-shirty Endorfiny. Są dobre gatunkowo i czasem zabawne jak np. ta którą mam na sobie.
    Snapback od Diamante. Też pozostaję im wierna. Polubiłam czapki ot taka nowość w moim życiu. Nigdy nie nosiłam.
     No i pora na buty. Kupiliśmy je dziś. Są kolorowe- tak jak lubię. Zabawne jest to, że Adidas postanowił nam na wkładce w środku "zapisać" przepis na pysznego drina. Oprócz tego urzekła mnie truskawka na tyle buta. Tak letnio się na stopie zrobiło.
      Nina dzidziol towarzyszyła nam przez cały dzień, ale jak zwykle, na czas zdjęć postanowiła usnąć.



















T-shirt Endorfina
Snapback Diamante Wear
Spódnica Reserved
Buty Adidas 

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, każdy komentarz to ogromna motywacja do dalszej pracy :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. hej Iza :) bardzo przyjemnie czyta się Twojego bloga. Gratuluję Ci i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się ubrałaś, mega stylizacja!

    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba połączenie ;* Świetne połączenie ... Wyglądasz Kochana wprost fenomenalnie .. Pasuje Ci ten styl..;* A Twój uroczy uśmiech dopełnia wszystko;*


    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba połączenie ;* Świetne połączenie ... Wyglądasz Kochana wprost fenomenalnie .. Pasuje Ci ten styl..;* A Twój uroczy uśmiech dopełnia wszystko;*


    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie jest. Ta spódnica widać, że mega wygodna. Dużo pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń