piątek, 19 czerwca 2015

Back to SUPERSTAR.

      Dzisiaj wybrałam się na spacer w bardzo wygodnym dla mnie stroju. Wróciłam do adidasów superstar, taki mały powrót do podstawówki. Robiłam dwa podejścia do zakupu tych butów. Nie byłam do końca przekonana, ale wreszcie się skusiłam. Jak założyłam je na pierwszy spacer to od razu przypomniało mi się jak nosiłam je kilkanaście lat temu (kilkanaście?!  Ale stara baba ze mnie).
Mam bardzo szczupłą stopę i w tym modelu mam specyficznie dużą ilość wolnego miejsca. Idealnie na długi spacer. Jak raz wyszłam z kumpelą w którymś tam z modeli Jordanów to chciałam gdziekolwiek kupić jakieś trampki, bo tak mnie obtarły, że ledwo doszłam do domu. Nie wiem czy kogokolwiek Superstary mogą skrzywdzić. Chyba nie. To przewygodne buty.
        Spodnie ubrałam z obniżonym krokiem, bo jak już pisałam uwielbiam ten krój. Do tego tank top od Diamante. Bardzo dobry gatunkowo. W sklepie Diamante jest szeroki wybór innych tanków Sklep!. Duża ilość wzorów za rozsądną cenę. Kupując np. koszulkę w którymś "galeriowym" sklepie mam go może miesiąc, dwa trzy prania i leżą w szafie. Od Diamante moje rzeczy z zeszłego roku niewiele się zmieniły. Nadal je noszę, a nie dbam specjalnie, mimo to wyglądają dobrze.
       Nina jak zwykle ze swoim ulubionym kocykiem od sklepu Abrakadabra klik!
Zachęcam jak zwykle do odwiedzania mojego Facebooka, instagrama  i obserwacji bloga, będzie mi przemiło ;)
     Dość ględzenia wrzucam foty!














Buty Adidas superstar
Tank top Diamante
Spodnie House
Kocyk Abrakadabra
Wózek Bebetto

12 komentarzy:

  1. Super stylizacja, top bardzo mi się spodobał :)

    Bardzo proszę o kliknięcie w linki pod ostatnim wpisem :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjecia ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz ;) uwielbiam Twój styl , tatuaże wyglądają super
    http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post <3
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej.
    Obserwuje i zapraszam do siebie
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja jak zwykle super, najbardziej spodobała mi się ta dłuuuga bluza ;) całusy dla Ciebie, Ninki i Damiana(pochwal go za płyte ;) )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz. Super, że pokazujesz, że bycie mamą nie oznacza być zaniedbaną ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/- KLIIK

    OdpowiedzUsuń