niedziela, 26 lipca 2015

I liked black with Cropp.

     Przede wszystkim wybaczcie mi taką przerwę. Musiałam sobie zrobić "internetowy urlop". Naładowałam baterie motywacyjne i wróciłam. Będę bardziej systematyczna jeśli chodzi o posty. Powrót zacznę od delikatnego posta dotyczącego stylizacji.
     Tym razem wyszłam na spacer bez Ninki. Już ponad rok mieszkam w Szczecinie i jeszcze nie było okazji, aby spokojnie pozwiedzać Wały Chrobrego. Tym razem się udało. To był dobry wybór
ponieważ widok z góry sprawił, że jeszcze bardziej przekonuję się do wciąż nowego dla mnie miasta. Dzień był bardzo słoneczny co skutkowało dobrą widocznością. Na prawdę (przy okazji robienia zdjęć) chłonęłam widoki z wielkim zdumieniem.
     Tym razem zdjęcia są wykonane lepszym aparatem niż zwykle, mam nadzieję, że jest to choć trochę widoczne. Jak dla mnie różnica jest spora, ale żaden ze mnie fotograficzny znawca. co do ubrań: wybrałam tym razem spodenki i t-shirt z croppa. Długi długi czas nie byłam przekonana to tego sklepu, ale moje oko zatrzymały właśnie spodenki które mam na sobie. Chociaż zdecydowanie nie na tak gorący dzień w jaki wyszłam w nich ja! Gotowałam się! SERIO! Torebkę można tu zobaczyć po raz drugi. Zakupiłam ją w Deezee. Buty to czerwone wszystkim raczej znane Conversy. Przewygodne! Chyba nie muszę pisać, że "trampy" to najwygodniejszy but. Kto ma ten wie :)
     Oto kilka zdjęć:
   



































T-shirt Cropp
Spodenki Cropp
Buty Converse
Torebka Deezee

13 komentarzy:

  1. Zdjecia widac, ze robione lepszym aparatem ~swietnie wyszly! Taka mama zawsze na propsie ❤❤❤ co do Szczecina to nie jest taki zly, ale czasem brak mu tego "czegos". Buziaki i czekam na systemayczne posty! P.s. jaki ladny nosek!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyzwyczajam się powoli :) coraz bardziej zaczynam lubic Szczecin:) Dziękuję za mily komentarz!:)

      Usuń
  2. piękna Ty i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne zdjęcia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. moja kochana chudzinka <3 przecudownie wyglądasz http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie wzmianka o tym co gości na twoim palcu serdecznym ?! ;D mimo, ze post bez Ninki to i tak jak zawsze swietnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) a o tak waznym wydarzeniu szykuję osobny post :) <3

      Usuń