poniedziałek, 6 lipca 2015

Love shorts in summer!

     Po ciężkim urlopie wracam do pracy nad blogiem. Post o naszym "pechowym" wyjeździe zamieszczę na dniach. Póki co wrzucam stylizację na gorące (UPALNE) dni.
     Koszulkę kupiłam na wyprzedaży w H&M za 10zł! Mistrzyni zakupów! Mam dwa kolory: tę miętową i jeszcze różową, której nie widać póki co na zdjęciach, ale do którejś stylizacji pewnie ją ubiorę. Są bardzo wygodne. Żeby nie wystawał za bardzo brzuch, żeby starsze babcie nie oglądały się i nie miały powodów do plotek wybrałam szorty z wysokim stanem.

     Jako mama nie znoszę (ale tylko wychodząc na spacer z córcią) krótkich spódnic, ze względu na częste schylanie się i te inne dziwne pozy przy małych dzieciach :) W zamian ubrałam dość krótkie spodenki, które są idealne na te temperatury. Szorty zamówiłam na stronie LOVE SHORTS. Przy pierwszym podejściu zamówiłam rozmiar S/M. Przesyłka doszła bardzo szybko. Przymierzyłam i okazały się zbyt luźne w "nogawkach" (w zasadzie w otworach na nogi, bo przecież to szorty). Zamówiłam nie pytając o wymiary w udach. Szybko wysłałam maila przez formularz kontaktowy na stronie i po kilku chwilach dostałam wiadomość zwrotną. Nie było problemu z wymianą. Od razu poleciałam na pocztę i odesłałam spodnie, za kilka dni miałam już te, które powinnam wybrać. Wyjątkowy sklep, ponieważ każde spodenki są unikatowe, a która z nas lubi mieć takie same rzeczy jak inne kobiety?! Na pewno mało, a jeśli już nam to nie przeszkadza to i tak w sumie spoko mieć coś unikatowego tylko dla siebie. Jestem strasznie zadowolona z zakupu.
    Buty jakie założyłam to air max`y. Wróciłam do tego modelu po długiej przerwie. Chciałam jaskrawe buty i z Nike podobały mi się najbardziej. Coś znudziły mi się jakiś czas temu air max`y, ale nie żałuję wyboru, są wygodne, zresztą jak każdy Air max.
    Nina została ubrana w kapelusik ze Smyka. Body ze spódnicą są z Pepco.
    Zapraszam do obejrzenia naszych zdjęć, a jutro podzielę się opowieścią o naszym wyjeździe do Dziwnowa. Milion przygód, w sumie warto będzie przeczytać :)






















Szorty love-shorts.com.pl
Buty Nike Air Max
Koszulka H&M
NINA: body+spódnica Pepco
kapelusz Smyk


12 komentarzy:

  1. Super zdjęcia 💜
    Tvsiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są genialne! Ale taka mini porada żebyś je powiększała jak dodajesz wtedy lepiej widać.
    Urocze maleństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) tylko jak to zrobić? :p niezbyt długo mam bloga i nie wiedziałam w sumie, że tak można :)

      Usuń
    2. kiedy tworzysz post klikasz tam na zdjęcie i pod nim pojawia się ,,małe" ,,średnie" ,,duże" ,,bardzo duże" i sobie wybierasz :*

      Usuń
  3. Jak zawsze wyglądasz świetnie i mała Ninka też cudownie <3 buty rewelacja, sama też chce takie jaskrawe ;)
    Taka z ciebie chudzinka, aż nie wierzę że Ty urodziłaś ;D czekam na ten post o pechowym wyjeździe ;D http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne spodenki, ale ja jakoś boję się zamawiać na necie ubrania... Jaki rozmiar masz na zdjęciach? Ja w pupie mam 93 cm i nie wiem jaki rozmiar dobrze by leżał :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tutaj na sobie XS :) na ich stronie sa dokladne wymiary kazdych szortow :)

      Usuń
    2. Ja mam tutaj na sobie XS :) na ich stronie sa dokladne wymiary kazdych szortow :)

      Usuń