sobota, 16 stycznia 2016

Oderwana od rzeczywistości dzięki Turkusowej Pracowni.

          Przyszedł do nas konik. Cały drewniany, na biegunach. Mój wymarzony! Zawsze takiego chciałam. Ale nie o mnie mowa, bo to przecież koń dla Niny :). Przyszedł do nas z Turkusowej Pracowni. Ileż radości! Ninka jak go dostała miała trochę za krótkie nóżki, teraz urosła i koń jest w sam raz. Nie ukrywam, że i ja skorzystam na zabawie. Galopujemy przynajmniej 100 km dziennie :)

          Zanim trafiłam na sklep Turkusowa Pracownia wydawało mi się, że zabawki z drewna są drogie. W końcu to wszystko wymaga tyle pracy i precyzji. W sklepie ceny zaczynają się już od 9,00 PLN. To niewiele. Nasz koń jest, piękny, solidny i wykonany perfekcyjnie.
           Mamy także miniaturkę naszego konia na biegunach. W pierwszy dzień moje dziecko ułamało kawałek nóżki. Koń miał małą kontuzję, ale zamieniłam się w weterynarza i ją poskładałyśmy i wszyscy są zadowoleni.
       Z asortymentu sklepu bardzo spodobała mi się drewniana ciuchcia. Kto o takiej nie marzył?! Rozejrzyjcie się po sklepie, a ja idę podjąć 12876365437 próbę usypiania Niny.

















2 komentarze:

  1. fajnie, że kupiliście dobrej jakości konika. Ja się połasiłam i na spontanie odkupiłam używanego z ogłoszenia, nie znając firmy nie mogłam się dowiedzieć żadnych opinii o nim (był to jakiś no-name, nawet nie zapytałam gdzie kupiony). No i nie zdziwi nikogo, że koń okazał się klapą. Miła raz się na nim tak rozhuśtała, że poleciała na twarz i wylądowała 15 cm od żeliwnego kaloryfera... koń wylądował na śmietniku, a ja o raz kolejny upewniłam się, że warto wydać więcej kasy na dobrej jakości zabawkę. A Wasz koń do tego jaki piękny! Buźka! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. woww! no to faktycznie przykra sytuacja. Całe szczęście, że się nic nie stało. Ja nigdy nie kumałam dlaczego zabawki są takie drogie. Od kiedy mam córkę już wiem, że tanie zabawki to często wielka klapa. Buziaki dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń