poniedziałek, 8 lutego 2016

Ta jaka modelka nagle!

      Żadna ze mnie modelka. Nie potrafię i średnio mi wychodzi pozowanie. Poza tym patrząc na zdjęcie uważam, że jakoś inaczej wyglądam niż w rzeczywistości, oczywiście gorzej. Taaaa tak sobie tłumacz. Dlaczego w takim razie do cholery łazisz i robisz te zdjęcia? Zdjęcia mają swój urok i dar chwytania chwili i dają nam możliwość wracania do niej. To jest nawet magiczne na swój sposób, że można zatrzymać czas. Mogę teraz oglądać swoje zdjęcia z dzieciństwa, a jak będę starą babcią to pewnie te zdjęcia z młodości będą cieszyć i wzruszać. Z moją krótką pamięcią to może chociaż jedną setną tej przeszłości sobie przypomnę dzięki zdjęciom.
      Byłam ostatnio na sesji z Alicją w krainie fotografii. Wstałam bardzo wcześnie, dzień nie zaczął się najlepiej, zapomniałam ze sobą karty, nie mogłam kupić biletu- podróż w stresie. Dotarłam na miejsce zaczął wiać wiatr jak szalony! Ja po dwóch kawach nie potrafiłam ustać w miejscu, i zadawałam tysiące pytań "gdzie dać tą rękę?", "co zrobić z nogą?", "dobrze włosy?". Ja na miejscu Ali kazałabym rękę i nogę obciąć. Przywiązałabym mnie do płotu, albo znaku (może wtedy stałabym w miejscu) i zatkała buzię skarpetą, żebym wreszcie się uciszyła! I to taką brudną, żebym przestała się cieszyć z byle czego. Gdyby ktoś mi sklonował drugą mnie i musiałabym żyć sama ze sobą. Oszalałabym z taką gadułą. Koniec końców, coś udało nam się uzyskać. Poniżej widać efekt naszej pracy. Jak Wam się podoba? Wpadajcie też do Ali, tam post z opisem sytuacji z jej perspektywy.
     Mimo wszystko to był świetny dzień, dał mi masę energii i dobrego nastawienia, Ala to przemiła osoba z która można porozmawiać o wszystkim dlatego stres przed obiektywem odchodził gdzieś tam daleko do lasu. Jak ktoś chce pamiątkę "zdjęciową" odzywajcie się. Ala poradzi sobie nawet z tymi którzy nie są profesjonalnymi modelami/ modelkami. Przecież luźna atmosfera to najważniejsze w tym całym stresie przed obcą osobą, która każe Ci się gapić w aparat :)

































Czapka: Bershka
Golf: New Yorker
Kurtka: BCK&HRSY
Buty: Jordan Klik!

13 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia! bardzo ładnie wyglądasz :)
    p.s. w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://iamonlyania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie najpiekniejsza jestes gdy sie uśmiechasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia!
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne zdjęcia! :o


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Ale Ty jesteś piękna! Ogólnie mamą nie jestem i jeszcze długo nic takiego się nie zapowiada, ale mam już rolemodel;) Zajarałam się Twoją stylówką i podejściem do życia. Musisz być niesamowitą osobą. Ninka i Damian mają wielki(szalony;p)Skarb w domu
    Będę wpadała do Ciebie na pewno! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz super słodką córkę, mega stylówe a po notkach widzę, że jesteś świetną osobą. Mama pozdrawia mamę i jej rodzinkę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia są naprawdę piękne! Mega profesjonalne! Rasowa modelka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń